Önkritikát gyakorolt a az Országos Mentőszolgálat a december közepén a fővárosi Jászai Mari téri parkban halni hagyott hajléktalan ügyében.

Keszthelyi András a Dinamo blogon tette közzé történetét arról, miként botlott a magatehetetlen, elesett férfiba a város közepén, és hogyan próbált segítséget szerezni a bajbajutottnak, akit nem sikerült megmenteni. Hívta a mentőket, a vonal másik végén lévő segítőnek viszont az volt az első kérdése, hogyan van felöltözve a beteg.
Ám a hívó hiába szépített a helyzeten, s mondta azt, jól öltözött, középkorú férfi vár segítségre, a mentő csak nem érkezett meg.
Ekkor újra hívta a 112-t, amelynek diszpécsere a sürgetésre egyszerűen bontotta a vonalat. A történetben volt „orvos járókelő" is, aki csak azt követően volt hajlandó megvizsgálni a földön fekvőt, hogy gumikesztyűt szereztek neki a közeli patikából. Ő már csak azt tudta megállapítani, hogy nincs pulzusa a férfinak. Harminc perc múlva ismét tárcsázták a 112-es számot, akkor vonal másik végén ülő azt javaslatot tette: a telefonáló ne zaklassa annyiszor a mentőket, és ezzel letette a telefont, anélkül, hogy tovább kapcsolt volna. ( A szabályok szerint a 112 végén ülőnek tovább kell kapcsolnia a segélyhívót a mentőszolgálathoz.)
„Megállapítást nyert ugyanakkor az is, hogy a hívást fogadó mentésirányító nem járt el kellő alapossággal, a segélyhívás kezelése nem volt megfelelő. Az érintett dolgozó munkaviszonya 2014 decemberében megszűnt."- irja a nol.hu.